egry12 Geplaatst December 30, 2010 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2012 Delen Geplaatst December 30, 2010 hallo duken,ik heb een vraagje over global maplestory. stel ik maak een acoount er voor aan doormiddel van een ip changer. als ik het account heg gemaakt en heb hem geversificeerd(of zo iets), om het dan te kunnen spelen moeten ik de ip changer dan aan laten staan of is dat niet nodig, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. en als dat niet kan of niet weet het, heeft dan misschien iemand een global maplestory account voor mij die ik mag hebben?? alvast bedanktvriendelijke groet egry12 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Releases Geplaatst December 30, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 30, 2010 Je moet de ipchanger aanhebben tijdens het aanmaken van het nieuwe account en tevens ook aanhebben staan tijdens het spelen op Global. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
egry12 Geplaatst December 31, 2010 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2012 Auteur Delen Geplaatst December 31, 2010 oke bedankt, dan weet ik dat ook weer. weet jij misschien niet een manier hoe dat niet zou hoeven? of ken jij iemand die een account daar op heeft maar nooit meer speelt of zo iets? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Releases Geplaatst Januari 1, 2011 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 1, 2011 Nope, moet helaas zo. Als je zonder die poespas wil spelen registreer jezelf dan op de Europe versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
egry12 Geplaatst Januari 3, 2011 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2012 Auteur Delen Geplaatst Januari 3, 2011 oke bdankt, dan maar europe denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Phairdy Geplaatst Januari 13, 2011 Bijdragen: 157 Waardering: 15 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/09 Status: Offline Actief: Maart 20 Leeftijd: 29 Was actief op: Android Delen Geplaatst Januari 13, 2011 waarom wou je uberhaupt op global spelen, tevens snap ik ook niet dat je mapple story speelt maar daar bemoei ik me niet mee. global is toch gewoon hetzelfde als europe? met meer spelers denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 15 157
Gunnie Geplaatst Januari 27, 2011 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 27, 2011 waarom wou je uberhaupt op global spelen, tevens snap ik ook niet dat je mapple story speelt maar daar bemoei ik me niet mee. global is toch gewoon hetzelfde als europe? met meer spelers denk ik. Nee, veel meer updates. Loopt ook een stuk vooruit. Veel mensen uit europa spelen en willen spelen op global omdat ze met hun vrienden willen spelen die al een paar jaar geleden een account hebben gemaakt, toen dit nog kon. Ik zat ook met dat probleem en heb met moeite nog aan een account kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie