Marciej123 Geplaatst December 30, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 30, 2010 Hallo, als ik bij mijn vader ben zit ik meestal op deze laptop hier en hij heeft constant blue screen. Dit probleem was er al een half jaar aanschaffing, dat ie al eigenlijk 1 keer per week blue screen minimaal gaf. Na een tijdje was dit ineens voorbij. Niks eraan gedaan etc en had er een maand of 2 geen last meer van. Maar daarna werd het 3 keer zo erg. Kreeg soms een keer of 10 blue screen per dag. Toen gelijk windows 7 maar (geprobeerd) te instaleren. Dat ging ook niet. Gaf ook een error. (zie foto's) Nouja windows 7 kon die dus niet instaleren, vanaf boot / gemount allebei geprobeerd maar kreeg dezelfde error. toen heel windows vista gereset (met het bijgeleverde cdtje) dat ging goed maar had geen zin. Ik maak dit topic omdat ik net 10 minuten geleden weer blue screen kreeg. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen. Ik heb gisterenavond (na een bsod) een diskscan ofzo gemaakt weet niet precies hoe het heet, kreeg dat gisteravond bij het opstarten. Toen heeft ie het gewoon normaal gedaan een paar uur, Heb m de nacht aan laten staan, Niks geen blue screen. En ik zit er 5 minuten achter, BSOD. Erg klote is dit en wil t graag opgelost hebben. De plaatjes: Van BSOD's: Heb nog foto's van andere BSOD's zal ze zo posten! Van windows 7 instaleren: Zal ik zo posten Alvast bedankt! Marciej123 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Releases Geplaatst December 30, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 30, 2010 Marciej, kan je even een stresstest uitvoeren met Prime95 of 3dmark06 oid? Vraagje tussendoor, waarom ben je niet al eerder terug gegaan met die PC? Als ik een auto koop en hij valt continu uit na het rijden ga ik daar denk ik niet nog een jaar mee doorrijden en vervolgens is gaan afvragen waar het probleem vandaan kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 30, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 30, 2010 De BSOD foto's werken niet. Knal ze er even opnieuw op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Marciej123 Geplaatst December 30, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst December 30, 2010 Heb net de klanten service gebeld, Hun weten het ook niet, Maar ze bieden aan de laptop kosteloos op te sturen. Dus dat gaan we eerst doen. dacht dat ik geen garantie meer had. Bleek nog dat ik een half jaar heb.. Kunnen hun het gelijk even na kijken alles Bedankt voor de tip releases, Had daar helemaal niet meer aan gedacht. @ DukeN. Foto zal ik er zo weer bij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie