Spring naar bijdragen

Ik ben nieuw, maar heb gelijk wat te 'zeuren' over een gesloten topic! :)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Hoewel ik hier nieuw ben, viel mij gelijk iets op en ik wil het toch even van mijn hart.

Ik was nog geen tien minuten geleden aan het rondneuzen tussen de topics onder het kopje muziek en ik zag dat de topic 'welk nummer luister je? (Kan zijn dat de werkelijke naam lichtelijk afwijkt, ik beschik niet over een fotografisch geheugen.) gesloten was om een reden waarvan ik nog wel mijn twijfels had.

Die reden was als volgt: We hebben al een soort gelijke topic in de huiskamer, wat is je favoriete nummer.

Ik zou daarover nog het een en het ander kunnen zeggen:

- Ten eerste is het wel degelijk anders. Ik moet zeggen dat de desbetreffende topic verkeerd geplaats was en het beste thuishoort in de huiskamer, maar het is niet hetzelfde als wat is je favoriete nummer!

Ik weet dat er het woord 'soort gelijk' genoemd is, maar de toch verschillen de topics erg vanelkaar.

Ik ben namelijk de opzetten van een 'wat luister je nu' topic op een ander forum en daar kun je blijven posten, als je bijvoorbeeld eerst een nummer luisterdt en een kwartier later een andere. Met dit soort topics wordt je snel blootgesteld aan verschillende soortten muziek en dus een kans om je geest te verreiken.  In een 'wat is je favoriete nummer' topic is dat ook wel zo, maar je kunt dan maar één keer wat van je muziek laten horen. Je verteld wat je favoriete nummer is en that's it. Niet?

En ten tweede... Nou ik ben eigenlijk al door mijn stof heen.  :'(

Als jullie het er niet mee eens zijn maakt het mij nog niet zoveel uit, ik kon gewoon mijn mond niet houden.

Misschien ben ik gewoon een beetje over moederlijk over een topic dat ik ook ooit gestart heb XD

Trouwens, voor de mod die het gesloten heeft: Voel je niet aangesproken, ik  ben eigenlijk toch maar aan het zeuren en bovendien is het niet persoonlijk bedoedl ;D Niet dat je je aangesproken gaat voelen enzo.

Dikke liefde enzo! :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou zeggen, mijn goedkeuring heb je.

Knal maar een nieuw topic in, zorg wel dat het exclusief is en geen directe copy van andere topics die wij al ruimschoots hebben.

Lots of love  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Petje af,

Vind het goed dat je je hart lucht en aangeeft wat je niet fijn vind. Wij zijn ook niet perfect. ;)

Je topic is goed gekeurd O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Volgens mij had ik hem gesloten ::) Goed dat je aangeeft wat er niet klopt. Ik blijf er alleen toch bij dat 1 muziektopic genoeg is. Maar een 2e kan geen kwaad, omdat er in de zwakste van de 2 vaak toch niets gepost wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  1420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Dit was eigenlijk ook precies de reden waarom ik dit topic opende.

Mooi verwoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan een topic aanmaken om over muziek te discussiëren. Dat jeroen het topic gesloten heef geef ik hem geen ongelijk in  ;)

Ik vind niet dat je zeurt het is goed dat je jou mening laat horen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  1420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ik zou het toch leuk vinden om een topic te hebben waar iedereen wat leuke nummertjes in kan gooien, soms heb ik wat op staan met youtube en dan wil ik het delen. Maar gaat dan niet. Zouden jullie dit ook geen leuk idee vinden? En hoe zou ik er een goede opzet van moeten maken als jullie dit nu goedkeuren n.a.v. mijn vorige gesloten topic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Door Duken
      Soort: Film
      Speelduur: 1uur 50min
         0
    • Door Duken
      Soort: Serie
      Tijd aflevering: 50min
         0