Yume Geplaatst December 28, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2010 Dag iedereen! Ik zit met een probleem en om maar even snel terzake te komen zal ik dit overzichtelijk proberen te formuleren (Ik weet zelf namelijk niet precies wat het probleem nou is, daarom weet ik er ook geen raad mee XD) Het zit namelijk zo: Onlangs heb ik de Sims 2 Seizoenen gedownload en heb precies gedaan wat erbij de instructies stond. - Downloaden (Torrent, via VUZE) - Uitpakken omdat het een rar bestand is. - installeren (de crack-code van de game zat er bij in geleverd) Vervolgens heb ik het spel stiekem uitgeprobeerd (ging niet want ze vroegen om een CD) Dus ik de CD branden (twee maal zelfs, omdat ik eerst het vermoeden had dat het branden niet helemaal gelukt was.) MAAR. Nu vraagt de pc nog steeds voor de juiste CD om de applicatie op te starten! Ik heb dus geen flauw idee wat er mis is gegaan en hoop hier antwoord op te vinden! Alvast bedankt! N.B: Ik weet niet of er al een soort gelijk topic hiervan is, ik kon er geen vinden maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet zo'n held ben met zoekmachines, hehe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Wous Geplaatst December 28, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 28, 2010 Je hebt een No-CD crack nodig. Waarschijnlijk zit die crack er al bij geleverd maar voor het geval je hem niet kon vonden heb ik je een pm gestuurd met de link waar je hem kan vinden, vanwege de regels op dit forum. Dit bestand moet je uitpakken met winrar, en dan het .exe bestand naar de installatiemap van je spel kopieren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Yume Geplaatst December 28, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 28, 2010 Ah, okee. Volgens mij is het eigenlijk heel simpel Alvast bedankt, ik probeer het nu wel gelijk uit! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie