gangstermo Geplaatst December 28, 2010 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 263 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2021 Delen Geplaatst December 28, 2010 Hallo ik wil mijn laptop overclocken met ClockGen bij PLL Setup vraagt hij een code het is mijn : Clockgen code.. ofzo zegt hij maar ik ken die van mij niet ook na lange zoeken heb ik niks kunnen vinden.. ik gebruik zojuist acer travelmate 7730.. als iemand het weet of ooit een travelmate 7730 heeft overgclockt of een geoeie programma voor weet dat 100% werkt help me aub dan even!!!! danku Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Bart' Geplaatst December 29, 2010 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 29, 2010 Dit topic hoort hier niet, het gaat hier over Apple systemen, niet Acer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie