jomartlies Geplaatst December 26, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2010 Hallo, ik heb een paar films gedownload in avi-formaat. Voordien kon ik dit formaat met VLC mediaplayer op mijn pc afspelen. Nu krijg ik 'Codec-error, use WMP als boodschap' en speelt er maar 19 seconden vd film, ook willen ze me dan redirecten naar de windows codec website.. Of ik krijg de boodschap Coral-player te moeten downloaden om de film te kunnen afspelen... Wat moet ik doen? groetjes, Jomartlies Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst December 26, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 26, 2010 Een andere film downloaden deze is waarschijnlijk nep. Dat soort berichten moet je niet vertrouwen als het niet lukt met vlc kan je klite proberen lukt het dan nog niet download dan een andere film Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
jomartlies Geplaatst December 26, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 26, 2010 Okee! bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie