Spring naar bijdragen

THC-torrent problemen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dag,

voor het eerst maak ik gebruik van dit forum. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van http://www.thc-torrents.org/browse.php

Sinds kort echter heb ik problemen met inloggen / downloaden. Vanaf mijn werk kan ik niet eens de site benaderen want dan krijg ik de zwarte pagina met 2 katteogen. Hiervan is hier op dit forum al meer melding gemaakt.

Vanaf mijn thuissituatie kan ik via de link die ik noem nog wel inloggen. Mijn account wordt dan geopend maar de pagina laadt maar voor een deel; de afbeeldingen van de aangeboden bestanden laden niet. En....... ik kan geen enkele link gebruiken op deze pagina want dan krijg ik de boodschap; "de webpagina kan niet worden weergegeven". Een heel enkele keer (maar wel steeds minder vaak) lijkt alles nog te werken en kan ik een torrent downloaden..... maar dit komt steeds minder vaak nog voor..........

Vanaf de site kan ik dus ook geen moderator mee benaderen.

Ik werk niet met een proxy-server en mijn ratio staat op 2.06.

Mijn id op THC heeft dezelfde naam als hier op dit forum, nml. thisiswhy.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

groet.

Post samenvoeging: december 27, 2010, 10:33:12

Nog even een aanvulling;

ik heb 3 Operating Systems op mijn PC geinstalleerd; 1x Windows XP Pro, 1x Windows Vista Home Premium en 1x Windows 7 Ultimate.

Het probleem doet zich voor in alle 3 de OS-en. Zels wanneer ik het beveiligingsniveau helemaal terugbreng tot op het laagste niveau maakt dit geen enkel verschil......

Mijn voorzichtige conclusie is dus dat het te maken heeft met mijn registratie bij THC en het opschroeven van de beveiliging aldaar de laatste maanden.

Hoe dan ook, begrijp ik dat een enkele maal een moderator / beheerder van THC hier het forum ook doorleest. En daarom mijn dringende vraag om hulp.

Misschien dat een van de andere forumbezoekers die wel toegang hebben tot THC een moderator aldaar kan attenderen op deze post..... Ik zou erg dankbaar zijn.

HELP  HELP  HELP  HELP..........

alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Hallee,

Welke browser gebruik je?

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 42

Bedankt voor het reageren.

Dat is bij alle OSsen IE 8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Bijdragen:  10

je hebt je niet aan de regels gehouden, vandaar dat het ipadres is geband.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

je hebt je niet aan de regels gehouden, vandaar dat het ipadres is geband.

Sorry, ik ben me van geen kwaad bewust.....  Welke regel(s) heb ik dan overschreden ? Ik deel alles in voldoende mate terug...  Ik heb ook geen waarschuwing ontvangen. Graag enige uitleg. En nog belangrijker; wat is hier (nog) aan te doen? Bovendien; kan ik wel inloggen op mijn account.... alleen daarna werkt (meestal) geen enkele link meer. Is jouw opmerking een suggestie of een feit?

Post samenvoeging: december 27, 2010, 20:15:36

Bedankt voor het reageren.

Dat is bij alle OSsen IE 8

Oke, weer een stapje verder. Als vervolg op je vraag zojuist even getracht in te loggen met Opera10USB en zowaar...... inloggen lukt en ook alle overige handelingen op de site.

Het probleem is dus Internet Explorer (versie 8.0 ?) in kombinatie met wat ? (want voorheen werkte het nml. wel).  Maar de hamvraag; wat is hier aan te doen want overduidelijk heeft niet iedereen hier last van........ Vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • 4 weken later...

• Actief:  

Gewoon overstappen naar Firefox.

Gr

C

admin

THC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 42

• Bijdragen:  1

Hallo

Ik kan sinds het weekend  niet meer op THC torrents. Ik moest eerst een code invoeren voordat ik verder kon. Dit had ik laatst ook al een keertje. Deze keer de code niet ingevoerd maar een aantal maal in en uitgelogd omdat ik het wat vreemd vond. Toen was het voor mij opeens niet meer mogelijk om nog op de site te komen van THC. Is hier nog iets aan te doen??

Mijn inlognaam op thc is stippie28

Groet Stippie28

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Actief:  

Stippie,

Zo te zien kun je weer inloggen.

Gr

Castillions

admin

THC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 42

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...