kniffie73 Geplaatst December 23, 2010 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 23, 2010 Ik kan een spel genaamd Jungleparty niet spelen!!! Wel andere spellen kan ik spelen, zoals NFS, Tekken ed... Hij geeft systeemfout 80020148 aan. Nou weet ik wel dat deze melding in tienvoud op diverse sites staan, maar ik heb dit spel gisteren meerdere malen gespeeld!! Mijn PSP is gedowngrade. Kan ik wel Network Update doen of NOOIT doen ivm downgrade? Thx Post samenvoeging: december 23, 2010, 17:51:19 GEN VSH MENU: USB device..................Memory Stick UMD Iso Mode.............M33 driver ISO Video Mount.........None Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Pctje Geplaatst December 23, 2010 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 23, 2010 je hebt deze informatie ook in je andere topic gezet en lijkt me dus niet nodig dat je 2 topic hebt.. aangezien het dus eigenlijk ook te maken heeft met het ombouwen van je psp in je vorige post. Dus ga daar gewoon verder. wacht rustig de antwoorden af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
kniffie73 Geplaatst December 23, 2010 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 23, 2010 Ok. Je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie