Spring naar bijdragen

Apps delen?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  46
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hey,

Ik heb een vraag over app-sharing. De meeste fora verbieden dit soort topics, maar gelukkig is er nog DukeN  O0 . Ik heb twee broers en ze hebben allebei een Ipod Touch. Zelf wil ik er ook een kopen binnenkort. We werken alledrie op andere pc's met allemaal een eigen iTunes account. Het leek ons handig al konden we de apps (legaal) uitwisselen om zo aankoopkosten te besparen.

Het gaat er dus niet om hoe je gratis apps download dmv jailbreak of iets dergelijks, maar hoe je gekochte apps op meerdere apparaten kan zetten. Ik weet niet hoe 'ie het gedaan heeft maar mijn broertje heeft nu gekochte apps van mijn andere broer op zijn account staan. Dat wil ik dus ook. Volgens mij kan je maximaal 5x kopiëren, maar het zou dus moeten kunnen. Hoe doe ik dit?

Liever via iTunes en niet via Win. Verkenner --> .ipa kopiëren.

Alvast bedankt!!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 46
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Je logt in met jouw gegevens in zijn appstore. Dan zoek je de app die hij ook wil, vervolgens kun je die gratis downloaden. Let wel op, je kunt apps maar een aantal keer downloaden. Dus als je je Ipod helemaal opnieuw wilt installeren, wat veel mensen doen door errors, dan ben je dus sneller door dat maximum heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Oké, dus mijn broer logt met zijn gegevens in op mijn pc, dan downloaden, en als hij dan uitlogt heb ik nog steeds de app?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 46

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Vergeten bij te zeggen, maar. Het is makkelijker om dit op de Ipod te doen. En inderdaad, als hij uitlogt, heb je de game nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik weet niet voor hoeveel geld jullie allemaal individueel al apps gekocht hebben maar misschien is het makkelijker en legaal om één iTunes-account aan te maken en daar allemaal mee te werken, dit doe ik thuis ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Voor de één account optie zijn we helaas te laat, we hebben allemaal onze eigen muziek en apps  ;)

op de Ipod is dus makkelijker, oké  ^-^

Ik vroeg het net even aan mijn broer en die zei dat je maximaal 5 mensen kunt machtigen die de app ook downloaden, klopt dit? Moet je ipod inderdaad eerst gemachtigd worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 46

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan 5 computers machtigen om één iTunes-account te gebruiken, hetzelfde geldt denk ik voor iOS-apparaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...