Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Ik had FIFA 11 voor de PC gekocht en nu blijkt dat mijn videokaart geen Shader Model 3.0 in zijn videokaart bezit. Nu wil ik zien wat voor videokaart ik heb, maar er staat bij naam videokaart niets. Ik heb een ACER ASPIRE AX1300 PC en FIFA 10 deed het gewoon, weet iemand het probleem? Weten jullie hoe ik mijn videokaart kan herkennen en uit elkaar halen is geen optie voor mij. Is er iets anders aan de hand, want volgens http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx kan ik ook geen FIFA 09 & 10 spelen, maar dat kon ik vorig jaar wel:S Volgens diezelfde site heb ik Standaard-VGA grafische adapter als videokaart. Weet iemand het probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 20, 2010 Je hebt een op het moederbord geïntegreerde videochip, de nVidia GeForce 8200. Dat is niet een GPU waar je heel veel aan hebt met spellen. Fifa 11 is wederom een tikkie zwaarder dan de voorganger en het is mogelijk dat je grafische oplossing nu gewoonweg niet voldoet. Maar goed, zoals ik zo vaak zeg: ga niet af op CanYouRunIt, maar probeer gewoon eerst eens te spelen! Overigens, hoe het kan dat CanYouRunIt nu aangeeft dat je Fifa 10 en 09 ook niet kunt spelen, is mij niet duidelijk. Ik durf te wedden dat ze daar ook wel eens wijzigingen doorvoeren en bepaalde hardware als niet- of wel compatibel doorgeven terwijl het eerst anders was. Dat betekent dus niet dat je direct niet meer kunt spelen, zie het bovenstaande. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Je hebt een op het moederbord geïntegreerde videochip, de nVidia GeForce 8200. Dat is niet een GPU waar je heel veel aan hebt met spellen. Fifa 11 is wederom een tikkie zwaarder dan de voorganger en het is mogelijk dat je grafische oplossing nu gewoonweg niet voldoet. Maar goed, zoals ik zo vaak zeg: ga niet af op CanYouRunIt, maar probeer gewoon eerst eens te spelen! Dus ik zou nooit hierop FIFA 11 kunnen spelen ? Nee FIFA 11 lukt hier niet, daarvoor heb ik Shader Model 3.0 voor nodig, is daar geen emulator van ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 20, 2010 Nee, je zou een andere videokaart moeten gaan kopen en inbouwen. Ik weet niet wat je budget daarvoor is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Nee, je zou een andere videokaart moeten gaan kopen en inbouwen. Ik weet niet wat je budget daarvoor is? Ik wil het liefst niet heel veel uitgeven, maar hoeveel moet een goede videokaart van zoiets kosten en wat is de goedkoopste (met nadelen er bij dan aub )? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 20, 2010 Ook dat is niet zomaar de oplossing. Dan hebben we eerst meer informatie nodig over de rest van je systeem: het moederbord, de processor, het geheugen en vooral de voeding. De eerste drie zul je kunnen vinden met programma's zoals Everest, of in DxDiag, maar de specificaties voeding zul je op de sticker van dat ding zelf moeten opzoeken. Die zit dus in je behuizing, het is alleen een kwestie van even het zijpaneel eruit halen. Als we het hebben over een systeem wat meer dan 5 jaar oud is, of meer dan 3 jaar met kosten onder de 500 euro, dan is het bijna zeker onbegonnen werk om er een nieuwe videokaart in te steken. Dan zul je waarschijnlijk moeten uitkijken naar een nieuw systeem. Maar goed, eerst de bovenstaande informatie maar eens opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Is dit voldoende informatie en ik heb de PC een jaar geleden gekocht. Hij is van ACER. http://img90.imageshack.us/i/64325681.png/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 20, 2010 Nu dus nog de voeding. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Nu dus nog de voeding. Geef is een voorbeeld van de voeding, want ik weet niet hoe ik op de 4 stickers moet vinden wat de voeding is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 20, 2010 Je hebt het zijpaneel er al afgehaald? De voeding is het component waar je stroomkabel in staat op een van die stickers zal iets van x (x= aantal) Watt moeten staan? Ik gok bij jouw iets van 300W. Maar kijk dit voor de zekerheid nog even na. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Je hebt het zijpaneel er al afgehaald? De voeding is het component waar je stroomkabel in staat op een van die stickers zal iets van x (x= aantal) Watt moeten staan? Ik gok bij jouw iets van 300W. Maar kijk dit voor de zekerheid nog even na. Ik heb niets er afgehaald:( Maar ik zie nergens Watt, ik zie wel 220-240 Vac, 3A, 50 HZ (maar dit is voor geluid?). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Robbert Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 20, 2010 Ik bedoelde het zijpaneel van je behuizing, kan je verder niets vinden waar W achterstaat? Maak anders is een foto van je voeding en post deze hier. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Gast dibyo Geplaatst December 20, 2010 Delen Geplaatst December 20, 2010 Mijn videokaart is gewoon goed hoor. Hij heeft Shader Model 4.1 maar hij geen game af, wat is er aan de hand alsjeblieft help me! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst December 21, 2010 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 21, 2010 Update je drivers eens: http://www.nvidia.com/object/product_geforce_8200_mgpu_us.html Voor fifa 11 heb je minimaal een NVIDIA GEFORCE 8800 GT nodig, jij hebt een Gefroce 8200 videokaart die ook nog eens onboard is. Wat dus betekent dat je of een nieuwe videokaart moet hebben, of een compleet nieuw systeem. Dit is afhankelijk van de rest van je systeem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Tom Geplaatst December 21, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 21, 2010 ^ As I said. Waarschijnlijk zijn de drivers net geüpdate, vandaar dat hij nu een hoger shader model aangeeft. Al die dingen zeggen echter niets over de prestaties van je videokaart, alleen maar dat er een nieuw stukje software aanwezig is die wat compabiliteitsproblemen kan opheffen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Ramadan93 Geplaatst December 28, 2010 Bijdragen: 77 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/10 Status: Offline Actief: April 23, 2014 Delen Geplaatst December 28, 2010 Inderdaad nu nog de voeding weten, als je een budget Videokaart wil hebben onder de 100,- raad ik de ASUS EAH5670 http://tweakers.net/pricewatch/251543/asus-eah5670-di-1gd5.html#tab:info Daarnaast heb je niet echt een high-end voeding nodig omdat die gewoon weg niet een 6pin voeding nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 77
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie