manu666 Geplaatst December 19, 2010 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 19, 2010 hallo kan iemand mij helpe als je dit leest... ik heb een nieuw toetsenbord moeten kopen wegens er cola gemorst was op mijn laptop:D nu het probleem s dat deze qwzerty is ipv azerty en krijg mijn standaard dinge maar niet op azerty gezet voor het geval als het uitmaakt welk het is een flexible keyboard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Mr_PoP Geplaatst December 20, 2010 Bijdragen: 77 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 20, 2010 het maakt een verschil uit welke besturingssysteem je gebruikt ik heb windows 7 met windows 7 doe je dit configuratiescherm\land en taal nu kies je toetsenbord en talen dan wis je alles wat daar in staat dit zullen nu landen zyn waar je qwerty gebruikt dan klik je op toevoegen en selecteer je nederlands of frans dit zyn de azerty talen] dan ff op toepassen klikken veel azerty plezier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 77
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie