wooder Geplaatst December 16, 2010 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2010 Beste mensen, Ik heb een probleempje met mijn ondertitels bij mijn series. Ik heb sinds kort een hd scherm aangesloten op mijn laptop en sindsdien kijk ik mijn series in hd. Het probleem is dat zowel vlc als mediaplayer classic dit niet schokvrij kunnen afspelen, mediaplayer 11 daarentegen wel. Vroeger gooide ik gewoon de ondertitel in mpc of vlc maar omdat het zo schokte ben ik gaan kijken of mediaplayer 11 ook niet de subtitels kan gebruiken.. Ik las ergens dat ik de onderitel in dezelfde map moet zetten als waar de film instaat en dan zou mp 'm moeten pakken. Dit werkt bij de één wel en bij de ander niet.. terwijl beide subtitels een .srt bestand zijn en de bestandsnaam van de film en de ondertitel zijn hetzelfde.. Iemand enig idee hoe het kan dat dit zich voordoet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
svenholtman Geplaatst December 16, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 16, 2010 download eens de nieuwste drivers voor je videokaart. waarschijnlijk heb je dan ook in vlc geen problemen meer. en dan werken de subs wel gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
wooder Geplaatst December 16, 2010 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 16, 2010 Ik houd mijn drivers altijd geupdate door driver genius, maar ik heb net ff een nieuwe codec geinstalleerd en nu doet ie het wel .. : beeetje dom dat ik dat niet gelijk gedaan heb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie