Janosh Geplaatst December 16, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 16, 2010 Ik heb voor het eerst een DVD willen kopieren en ben via deze site op de methode via clone DVD gekomen. Alles gedaan zoals zeer duidelijk wordt aangegeven, alleen .... nadat het bestand op de schijf is gekopieerd wordt er niet gevraagd om een lege schijf te plaatsen en dus wordt er niets gebrand.... Wat doe ik fout???? :-[ Groet, Janosh Post samenvoeging: december 16, 2010, 19:29:48 Heb mijn fout inmiddels gevonden !!! Kan een slotje op!! Groet, Janosh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie