Spring naar bijdragen

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

bryangangster

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  28
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik zat achter mijn computer (niet deze dus) te internetten toen mijn computer ineens vastliep en uitviel.

Als ik hem nu wil opstarten blijft mijn computer bij een willekeurig scherm hangen tijdens het opstarten.

De ene keer al bij het eerste scherm van Foxconn de andere keer zie ik Windows opstarten staan maar dan gebeurt er niks.

Heel soms kan ik opstartherstel doen en dan krijg ik de melding; PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

STOP: 0×00000050

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Mvg. Bryan van Ingen

edit: Ik heb Windows 7 Home Premium. 32-bit

wedereom edit:

Nu kwam ik weer een behoorlijk eind maar nu krijg ik deze foutmelding:

MEMORY_MANAGEMENT

FOUTCODE: 0x0000001A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 28
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Al eens op Google gekeken naar mogelijk oorzaak en oplossing?

Klik! http://bit.ly/gtLG2R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  63
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Tja... het is een register fout in het opstart programma...

Zal op dit mom niet weten wat te doen... je heb register cleaners (zie hier boven/op google).

Ik zou zeggen... proberen en/of anders opnieuw installeren.

Ik begrijp dat je bestanden wil behouden..

Misschien heb je een andere interne schijf. en installeer die.. (heb het zelf nooit geprobeerd)

succes.. :)

Post samenvoeging: december 15, 2010, 22:07:02

Een vraagje aan de mede lezers...

Is dat eigenlijk wel mogelijk... een schijf vervangen en op een nieuwe schijf een besturing programma op installeren, en daarna de oude schijf als slave naast laten lopen??

zodat je gewoon de bestandjes er af/over kan hevelen naar de nieuwe schijf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Reeempie, dat is inderdaad mogelijk.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  63
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Dacht ik al... thanks voor het bevestigen... O0

Over het onderwerp.... misschien zit de geheugenkaart los... ff de pc openmaken en de geheugenkaart los koppelen (misschien is hij al los) en dan weer terug drukken in de bank/slot.

Het kan gebeuren dat het los getrild is... of niet goed is in gedrukt.

Het idee kwam op om de melding MEMORY_MANAGEMENT  .

Denk wel dat je de klemmen v/d bank open heb staan.. voordat je het aandrukt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...