Spring naar bijdragen

Kan mijn wachtwoord niet wijzigen op windows xp

Sarah1989

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo lieve leden,

dit is wat er gebeurd is, ik heb voor de grap mijn zusje haar account haar wachtwoord verwijderd. er zijn 2 beheerders op de pc ik en mn zusje. en nu probeerd ze dus weer haar wachtwoord te zetten maar dat lukt niet. ze is haar wachtwoord niet kwijt. hoop dat jullie het begrijpen, ze laat me niet slapen totdat ik het voor haar heb opgelost  :-X :'(

danke

bye

Post samenvoeging: december 13, 2010, 21:39:30

dus als ik bij geef een nieuwwachtwoord wil  klikken daar kan ik niet doorheen ik kan er niet op klikken vind het echt vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 53
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  63
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Als je eigen account beheerdersrechten heeft is het makkelijk om het wachtwoord van je zus te resetten.

Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts

Hier klik je op de account van je zus en daarna kies je voor "Wachtwoord Wijzigen".

Je kunt nu een nieuw wachtwoord instellen voor je zus, wat zij zelf ook weer kan veranderen door bovenstaande handeling voor haar eigen account uit te voeren.

Succesjes... Reem de Peem.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...