MissMarloes Geplaatst December 13, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 13, 2010 Hallo, Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik snap er niks meer van! Ik heb een vriendin beloofd een film voor haar te downloaden en te branden. Nu heb ik de film gevonden, super goede kwaliteit, met menu, verschillende talen en ondertitles. Of te wel, precies de orginele dvd zelf. Nu wilde ik hem branden op een dvd maar ik kom helemaal in de knoop. Ik brand nu met een of ander windows programma maar ik ben Nero al aan het downloaden. Ik heb de bestanden die op de dvd moeten even een printscreen van gemaakt.. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HOAZVWLQAR7Q.png Wie o wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 13, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 13, 2010 Die kan je met nero branden als video dvd op een zo laag mogelijke snelheid. Hoe lager de snelheid hoe kleiner de kans dat je dvd mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
MissMarloes Geplaatst December 13, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 13, 2010 Oke, volgende probleem. Ik heb nero10 net gedownload en geinstaleerd, moet ik mijn computer opnieuw opstarten vooor dat programma en nu kan ik nero nergens vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 13, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 13, 2010 Ook niet als je naar start gaat en dan de zoek optie gebruikt? Het kan zijn dat nero onder ahead staat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
MissMarloes Geplaatst December 13, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 13, 2010 Nee, zowel als nero als ahead vind hij niks. Ben nu een andere nero aan het downloaden, nero 7. Hij is over 4 minuten binnen, kan je me uitleggen wat ik dan moet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
jelmer11 Geplaatst December 27, 2010 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst December 27, 2010 Sorry voor de late reactie, maar misschien heb je hier wat aan? http://www.extradvd.nl/html/nero.htm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie