cashher Geplaatst December 12, 2010 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/10 Status: Offline Actief: Maart 28, 2015 Delen Geplaatst December 12, 2010 Hallo Allemaal! Even als eerst ik ben nieuw allemaal, en ik hoop dat dit eindelijk het juiste forum is waar je zonder moeite vragen kan stellen over downloaden. (Wat bij de meeste forums onder Warez valt) Mijn vraag: Voordat ik me op dit forum had aangemeld had ik zal een beetjes gezocht naar waar ik gratis films kan downloaden via bittorrent met o.a NL sub. Ik kwam verschillende topics tegen, zat zelfs. Maar bijna allemaal met sites die dood zijn. Dus hebben jullie nog een leuke tip voor me waar ik film torrents kan downloaden met NL ondertitelijng, gratis al het kan. Ik had vroeger een hele goede site genaamd Film-Torrents helaas is die al een tijdje de lucht uit, ik ben dus eigenlijk op zoek naar een altarnative. Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
marco1 Geplaatst December 12, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 12, 2010 Allereerst welkom bij duken.nl. Hier kan je jezelf even voorstellen: http://www.duken.nl/forums/index.php?board=42.0 Veel sites waar films met nl ondertiteling staan worden uit de lucht gehaald door stichting Brein. Ik kan er niet zo snel een noemen. Je kan wel op een gewone torrentsite (zoals torrentz.com) zoeken naar je film en er dan "nl" of "dutch" achterzetten. Je kan ook de film gewoon downloaden en de ondertiteling apart binnenhalen. Met VLC media player kan je ze dan samen afspelen. Hier vind je een handleiding: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/vlc-mediaplayer-handleiding-video-bestanden-afspelen.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
sasie500 Geplaatst December 13, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 13, 2010 hoi hier kun film s downloaden ned subs zitten erbij. www.nlt.ons-forum.nl sasie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
cashher Geplaatst December 14, 2010 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/10 Status: Offline Actief: Maart 28, 2015 Auteur Delen Geplaatst December 14, 2010 hoi hier kun film s downloaden ned subs zitten erbij. www.nlt.ons-forum.nl sasie Bedankt dat zocht ik! Post samenvoeging: december 14, 2010, 19:46:24 Allereerst welkom bij duken.nl. Hier kan je jezelf even voorstellen: http://www.duken.nl/forums/index.php?board=42.0 Veel sites waar films met nl ondertiteling staan worden uit de lucht gehaald door stichting Brein. Ik kan er niet zo snel een noemen. Je kan wel op een gewone torrentsite (zoals torrentz.com) zoeken naar je film en er dan "nl" of "dutch" achterzetten. Je kan ook de film gewoon downloaden en de ondertiteling apart binnenhalen. Met VLC media player kan je ze dan samen afspelen. Hier vind je een handleiding: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/vlc-mediaplayer-handleiding-video-bestanden-afspelen.html Ha deze manier kende ik al, maar toch bedankt voor het mee denken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Vico Geplaatst December 21, 2010 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 21, 2010 Hallo Allemaal! Even als eerst ik ben nieuw allemaal, en ik hoop dat dit eindelijk het juiste forum is waar je zonder moeite vragen kan stellen over downloaden. (Wat bij de meeste forums onder Warez valt) Mijn vraag: Voordat ik me op dit forum had aangemeld had ik zal een beetjes gezocht naar waar ik gratis films kan downloaden via bittorrent met o.a NL sub. Ik kwam verschillende topics tegen, zat zelfs. Maar bijna allemaal met sites die dood zijn. Dus hebben jullie nog een leuke tip voor me waar ik film torrents kan downloaden met NL ondertitelijng, gratis al het kan. Ik had vroeger een hele goede site genaamd Film-Torrents helaas is die al een tijdje de lucht uit, ik ben dus eigenlijk op zoek naar een altarnative. Alvast bedankt! www.movie-house.nl is de nieuwe FT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Mynami Geplaatst Januari 18, 2011 Bijdragen: 161 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/11/11 Status: Offline Actief: September 5, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 18, 2011 Film-terminal.org wat toch de nieuwste Ft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 161
PeaceFreak Geplaatst Januari 21, 2011 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 21, 2011 Film-terminal.org wat toch de nieuwste Ft Ja volgens mijn laatste contacten wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Vico Geplaatst Februari 26, 2011 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 26, 2011 Yep zijn ze alle 2 beeje, sommige leden zijn naar ft, andere zijn naar mh.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie