Mr_PoP Geplaatst December 11, 2010 Bijdragen: 77 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 11, 2010 zoals jullie misschien al weten ben ik een nieuw lid. ik ben Finian Janssen 19 jaar (trotse) inwoner van Limburg (België) ik heb wel een vraagje, hoe kan ik in een topic een screenshot toevoegen, ik had dit geprobeerd in mijn topic in het Bittorrent forum maar ik vond het niet eerlyk gezegd Met vriendelijke groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 77
Zombymario Geplaatst December 11, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 11, 2010 Klik tijdens het reageren op extra opties, en dan bij 'bijlage' laad je je foto. Je klikt op 'verzenden' als je klaar bent met je bericht en je foto staat erbij. Je kan je foto uploaden naar bijvoorbeeld tinypic en dan deze met de ' [ /img]' code zo plaatsen (zonder een spatie bij /img). Is veel beter want zo blijft je foto er langer opstaan (anders als je hem zo naar DukeN upload word die binnen 30 dagen verwijderd). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Mr_PoP Geplaatst December 11, 2010 Bijdragen: 77 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2010 heel fel bedankt, ik ga het even testen met een banaal foto'tje [edit] ok gelukt het foto'tje mag heus wel gewist worden was een test [edit] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 77
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie