Markey54 Geplaatst December 10, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 10, 2010 Ik verveel me best wel de laatste tijd, dus ik ben weer op zoek naar een goede game. Dus hierbij mijn vraag: Weet iemand nog een goede action/adventure game voor de pc? Met action/adventure bedoel ik dingen als Mafia, GTA, Assassin's Creeds enz. Ook nog even een lijstje met wat ik al heb gehad: - Alle GTA's - Mafia II - Assassin's Creed 1 - Just Cause 2 - Batman: Arkham Asylum - Nog meer, maar die kan ik zo niet bedenken.. NB: Ik zoek niet een game als Fallout, ik heb de laatste uit deze serie geprobeerd en mijn conclusie was dat het niks voor mij was. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Zombymario Geplaatst December 10, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 10, 2010 Als je GTA leuk vind kan je Saints Row (2) proberen. Niet zo realistisch als GTA maar wel heel leuk als je je verveeld. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie