Fraggerzz Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 9, 2010 hallo mensen, ik speel cod4 en wil graag een eigen goed werkende sever maken maar hoe moet ik dat doen ???? ik wil een bolt sniper server maken alvast bedankt :peace: ps: geen cracked server Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
Wous Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 9, 2010 http://tinyurl.com/3xbgw94 Google is een grote bron van informatie ook voor mods Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Robbert Geplaatst December 19, 2010 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 19, 2010 Ik heb zelf meerdere CoD servers, maar een groot breekpunt is wel of je hem bij een bedrijf of je hem zelf thuis laat hosten. Als je de server zelf thuis opzet, kan lagg snel optreden. Daarnaast moet je er ook voor zorgen en eigenlijk ook erg logisch dat je niet als de server aanstaat ook gaat up- en downloaden. Maar dat terzijde, jij bent van plan om echt een server te maken en misschien was je van het voorgaande al op de hoogte. Een vraag aan jouw al gelijk, je weet wat de Server CFG's zijn en hoe je deze moet aanpassen. Je server draait namelijk op deze config files. Hierin kan je dan ook heel veel instellen van server naam tot van alles kan je eigenlijk wel zeggen. Een bolt sniper server is niet zomaar een server, wat ik denk is als je even op Google zoekt dat je voor dit soort server al een hele hoop config files kan vinden. Ik hoor het wel van je, als je nog vragen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
ipodtouchmania Geplaatst Januari 4, 2011 Bijdragen: 181 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/10 Status: Offline Actief: Mei 28, 2014 Delen Geplaatst Januari 4, 2011 zoek gwn ff op google en stuur dan ff wat je gevonden hebt dan kan ik aanvullen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 181
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie