Gast kwt Geplaatst Juni 6, 2006 Delen Geplaatst Juni 6, 2006 Ik had een aantal vragen over films downloaden Wat betekent eigenlijk een xvid of een divx bestand. en de volgende vraag ik wil graag de nieuwste films downloaden zoal Mission impossible 3 en xmen3, maar probleem bij mij is dat de nieuwere films (nog in bioscoop) nogal donker zijn als ik ze afspeel. wat kan ik hieraan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Juni 6, 2006 Delen Geplaatst Juni 6, 2006 DIVX Videocompressiestandaard om videobeelden van hoge kwaliteit in een relatief klein bestand op te slaan. Door divx is het mogelijk om bijvoorbeeld een dvd op te slaan op één of meerdere cd's. en XVID is eigenlijk het zelfde. Tja MI3 en Xman3 zijn vrij nieuwe releases, dus is de kwaliteit van de film in het begin wat slecht (screeners enzo). Als je nog even wacht zullen de dvd releases wel komen en die zijn stukken beter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Juni 6, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 6, 2006 DivX is een standaard om digitale videobestanden compact op te slaan door gebruik te maken van een compressiealgoritme dat geoptimaliseerd is voor videobeelden. Om bestanden in DivX-formaat te kunnen opnemen of afspelen, hebben multimediaprogramma's een zogenaamde codec voor dit algoritme nodig. Nadat DivX4 uit was, veranderde DivX Networks van strategie. De licentie van de broncode liet het toe dat je de code kon nemen en commercieel doorontwikkelen. Vanaf nu zou DivX als gesloten project door het leven gaan. DivX Networks had ook de merknaam DivX verworven. De open source programmeurs die aan DivX 4 hadden gewerkt waren hier, logischerwijs, behoorlijk geïrriteerd over. Zij begonnen een nieuw project, XviD wat aan de DivX-broncode van dat moment verder zou werken. DivX Networks verbeterde de DivX4-codec en bracht DivX5 uit. Deze codec verbeterde de beeldkwaliteit flink. Ook de XviD-programmeurs wisten de DivX4-codec flink te verbeteren en hebben de beeldkwaliteit van DivX inmiddels geëvenaard. het hele Xvid /DivX Verhaal, blijf het leuk vinden!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie