robbinjerusalem Geplaatst December 8, 2010 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst December 8, 2010 Hallo allemaal, Elke keer als ik mijn computer opstart komen er twee mappen op mijn beeldscherm zonder dat ik ergens op klik. Deze mappen heten Nieuwe map en Nieuwe map (2) Ik heb het al geprobeerd via Uitvoeren... en dan msconfig, maar daarmee kan je alleen uitvoerbare bestanden mee aan en uitzetten. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
IfElse Geplaatst December 8, 2010 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Gister om 20:46 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 8, 2010 Misschien dat je hier iets kan vinden:Start > Alle programma's > Opstarten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
robbinjerusalem Geplaatst December 8, 2010 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst December 8, 2010 Ik had het al gevonden, ik had er helemaal niet aangedacht... Maar wel bedankt voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie