122Daan Geplaatst December 7, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 7, 2010 Hallo, Ik krijg binnekort een Ipod Touch 4G (3 weken ongeveer) Nou wil ik deze graag jailbreaken. Ik heb natuurlijk jullie tutorial bekeken over hoe je kunt jailbreaken maar nu las ik ook nog over een aantal andere dingen die ik even aan jullie wil vragen. Ik zag in de tutorial dat je limera1n niet moest gebruiken als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock. Nou is mijn eerste vraag wat is een softwarematige unlock? En nu dan mij tweede vraag, Ook las ik op verschillende site dat je ipod of iphone 'gebricked' kan worden als je iets fout doet. Is dit zo? En nu mijn derde vraag. Kan Apple zien of jou ipod gejailbreakt is? Een vriend van mij die zijn ipod niet gejailbreakt heeft ofzo, heeft het probleem dat toen hij op de computer naar de appstore ging en spellen op zijn ipod zette en nu probeert dat gewoon via zijn ipod te doen dat de appstore het dan niet doet omdat hij het eerst op zijn computer had gedaan. Hoe kan dat? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Wous Geplaatst December 7, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 7, 2010 Een softwarematige unlock is wanneer je een iphone hebt en die simlockvrij wil maken dmv software Als jij gewoon de tutorial volgt en goed leest wat je moet doen en moet hebben dan geloof ik dat alles goed komt en hij niet gebrickt wordt (: Apple kan op het moment niet zien of je hem hebt jailbreaked zover ik weet Dat laatste moet een bug zijn in de iOS Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Bart' Geplaatst December 7, 2010 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 7, 2010 Hier hebben we al een mooi <a href="http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.175"> topic </a> voor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie