Trizomu Geplaatst December 6, 2010 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst December 6, 2010 Ik heb een probleem bij het installeren van het spel Alien vs Predator Ik heb de download from Razor1911, voor ik begonnen ben met het binnenhalen ervan heb ik eerst nagekeken op "Can You Run It" of mijn laptop wel degelijk dit spel zou aankunnen.Het bleek dat ik dit moeiteloos zou kunnen en was dus zodoende de test met vlag en wimpel gepasseerd. De laptop waar ik dit wil(de) installeren heeft de volgende specs: spec laptop by TrizomuGalacticx, on Flickr Er zijn voor de install 2 mogelijkheden: 1:het gebruik van de installer.exe of 2:via de setup. Als ik de eerste mogellijkheid gebruik wordt aangegeven dat de setup.dat file niet aanwezig zou zijn, wat wel degelijk aanwezig is. alien-vs-predator by TrizomuGalacticx, on Flickr Gebruik ik de 2e mogelijkheid dan word het volgende aangegeven: steam-01 by TrizomuGalacticx, on Flickr Terwijl ik wel degelijk op dat moment op het account bij steam kan en of gewoon kan surfen op het net.Een 3e mogelijkheid heb ik nog niet geprobeerd,omdat ik deze iso's dan wel eerst zou moeten branden op schijf en zo zou moeten proberen van het spel te installeren.Voor ik deze mogelijkheid wil toepassen zou ik toch wel eerst willen zien of er bmogelijkheden zijn om het spel te installeren via de gewone Iso's bij het gebruik van PowerIso.PS:de laptop heeft de laatste nieuwe game drivers van NVIDIA Post samenvoeging: 07 december 2010, 03:31:56 Dit is een oplossing voor diegen die eveneens met het idem probleem zitten zoals ik er met gezeten heb, op deze manier heb ik het probleemloos kunnen installeren. Begin van gelukte install install alien vs predator 01 by TrizomuGalacticx, on Flickr Install van Alien vs Pradetor 1: ga naar C:\Program Files\Steam (of andere directorie u heeft opgegeven gedurende de installatie ervan). Wees zeker dat Steam volledig is afgesloten, delete dan deze file: ClientRegistry.blob 2: Mount de 1e dvd en ga naar de dvd via de verkenner van Win, start nu Installer.exe en volg de instructies. bovenaan het venster staat een hint die u kan volgen. 3: bij de vraag naar de 2e dvd laat u het venster van de installer open en mount u de 2e dvd, terug via de verkenner kijken of dit juist verlopen is,geef dit dan in bij de vraag in de installer en hij gaat auto verder met installeren. 4: copy de file's van de eerste dvd uit de folder Razor1911 naar de installatie map 5: indien u zeker bent dat de volgende file's (DirectX,Physx,Visual C++ runtimes) reeds aanwezig zijn op de pc dan hoefd u die niet opnieuw te installeren, indien u deze niet heeft dan moet u deze handmatig installeren. Een weetje: u kan GameBooster v2 gebruiken om bepaalde game drivers binnen te halen,deze is te vinden via TPB(aangepaste versie) of the downloaden via de officiele side http://www.iobit.com/gamebooster.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 9, 2010 Goed bezig man, ook erg netjes dat je de uitleg geeft voor de oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie