xxlbuk Geplaatst December 5, 2010 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 5, 2010 Goedendag, enkele dagen geleden heb ik mijn pc opnieuw geinstaleerd. Daar zitten 2 harde schijven in, allebei 1 terrabyte. De eerste doet het gewoon, daar staat windows ook op, de tweede, waar niet zo erg veel op stond, maar wel erg belangrijke informatie, is weg. Ik heb er wel een diskettestation bijgekregen, iets wat erg raar is, aangezien ik die helemaal niet heb,.. Iemand die me kan helpen? Mvg, Buk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
stefjuh Geplaatst December 5, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst December 5, 2010 Heb je al hem geinitaliseerd? Gr stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
xxlbuk Geplaatst December 5, 2010 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 5, 2010 Hoe zou ik dat moeten doen? Ik ben niet zo handig met dat soort dingen.,, Mvg Buk Post samenvoeging: december 05, 2010, 13:07:19 Het is gelukt, ik heb in schijfbeheer een stationsletter aan de schijf toegewezen. Dank. Mvg Buk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
stefjuh Geplaatst December 5, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst December 5, 2010 Geen dank moest het vandaaag toevallig zelf ook doen!gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie