Fraggerzz Geplaatst December 3, 2010 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 3, 2010 hallo mensen, ik heb een ipod touch en will graag daar een Film opzetten. maar ik weet nog niet hoe dat moet, iemand uitleg. alvast bedankt :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
marco1 Geplaatst December 4, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 4, 2010 Neem aan dat je weet hoe je muziek erop moet zetten? Voordat je de film erop zet moet je hem eerst even converteren naar het goede formaat. Ik gebruik voor converteren dit gratis programma: http://handbrake.fr/. In dat programma kan je voor Iphone & Ipod touch kiezen en dan staan de juiste instellingen al voor je klaar. Dit staat onder Presets Je kiest de film die je erop wilt zetten onder source > video file En bij output kies je de map waar je hem in wilt zetten (kan ook direct op je ipod) en evt. de naam. Check nog even of je voor "Iphone & Ipod touch" hebt gekozen en druk op start. Hij gaat voor je aan het werk, je kan zien hoelang het nog ongeveer duurt. Als hij klaar is verdwijnt dat schermpje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Fraggerzz Geplaatst December 4, 2010 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 4, 2010 ik doe via videora ipod converter, maar ik moet ik dan mijn ondertiteling er bij doen ? alvast bedankt :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
marco1 Geplaatst December 4, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 4, 2010 Ik weet niet of dat moet op ipod touch bij mijn htc moet je ondertiteling gewoon zelfde naam geven en in zelfde map en hij speelt hem af. Als dat niet lukt weet ik niet hoe dat dan met videora ipod converter, ik gebruik dat programma namelijk niet. Maar ik denk dat er wel zo'n functie in zit. Zoniet en je je wil toch graag ondertiteling kan je misschien toch beter met handbrake doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Fraggerzz Geplaatst December 4, 2010 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 4, 2010 Ik weet niet of dat moet op ipod touch bij mijn htc moet je ondertiteling gewoon zelfde naam geven en in zelfde map en hij speelt hem af. Als dat niet lukt weet ik niet hoe dat dan met videora ipod converter, ik gebruik dat programma namelijk niet. Maar ik denk dat er wel zo'n functie in zit. Zoniet en je je wil toch graag ondertiteling kan je misschien toch beter met handbrake doen ik zal handbrake dan ook maar eens uitproberen :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
Bart' Geplaatst December 6, 2010 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 6, 2010 Je hoeft ze niet meer om te zetten! Als je de App VLC Player download kun je via gedeelde bestanden de films er gemakkelijk in .avi formaat opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie