Boero Geplaatst December 1, 2010 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/21/10 Status: Offline Actief: Oktober 30, 2012 Delen Geplaatst December 1, 2010 Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie