Ramoniazzz Geplaatst November 29, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 29, 2010 Hallo, Ik heb laatst mijn HTC P3300 gereset, en nu heb ik geen TomTom kaart van de Benelux meer. Verder ben ik ook op zoek naar spellen en andere applicaties. Weet iemand waar ik die kan vinden en of het mogelijk is gratis nieuwe TomTom kaarten te downloaden? En is er ook een nieuwe Windows Mobile versie te verkrijgen of kan ik die legaal downloaden? Groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie