olger Geplaatst Juni 5, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 5, 2006 ik will cod2 online spelen en ik zag een tijd terug hier een site voor. maar ik kan hem niet vinden en ja ik heb de search gebruikt weet iemand die site of vergis ik me?? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Granaat90 Geplaatst Juni 5, 2006 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 5, 2006 Euhm, ik neem aan dat je bedoeld dat je wilt zien ip's van gecrackte servers? Daarvoor moet je naar www.game-monitor.com gaan. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Gast Dusszz Geplaatst Juni 5, 2006 Delen Geplaatst Juni 5, 2006 ik heb nog wel een patch dan kan je ook op legale servers gebruik hem zelf ook werkt perfect. zal hem ff online gooien, url is onderweg.... EDIT: url>>> KLIK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BFD Geplaatst Juli 7, 2006 Delen Geplaatst Juli 7, 2006 fet maar die link doet het niet dus kan je als je blieft er een goeden neer zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BFD Geplaatst Juli 7, 2006 Delen Geplaatst Juli 7, 2006 srry nu doet hij het wel mijn fout Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie