bart Geplaatst Juni 4, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Juni 4, 2006 Hallo Ik heb het spel op cd geze met iso en het speelt. maar midden in het spel komt er plots een blauw scherm en alles zit vast mijn videokaart is radeon 9600 256mb hoe zou het komen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Erwin. Geplaatst Juni 4, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 4, 2006 je krijgt dus blue screen of death das nie best dan heb je waarschijnlijk een hardware conflict als je de tekst goed leest die dan op het scherm verschijnt of de code opschrijf kan je via google trug vinden waar de fout ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
bart Geplaatst Juni 4, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2006 ik krijg geen melding wanneer ik heropqtart is ales weer normaal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie