so what Geplaatst November 24, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 24, 2010 Hallo,Goede avond.Ik heb even een vraag over het programma convertxtodvd.Ik wil dit kopen maar is het ook goed ,en kan ik als ik een film gedownload heb met dat programma branden.Of moet er nog een programma bij.Ik heb een handleiding erover gelezen en het leek me nog al makkelijk.Ja de handleiding heb ik niet van deze site ik kan die nergens vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Marciej123 Geplaatst November 24, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 24, 2010 je kan met het programma, Converteren EN je kan er mee branden. Je hoeft het niet te kopen, Als je weet hoe je met torrents moet downloaden ga je naar thepiratebay.org en zoek je naar: ConvertXtoDVD.v4.0.10.324+Serials.{win-all}(DutchReleaseTeam) Die download je dan en instaleer je. de codes om het te activeren zitten erbij. (waarschijnlijk ook een kleine 'uitleg' ) Weet je niet hoe je met torrents moet downloaden, Kijk dan even naar deze handleiding: http://www.duken.nl/leren-downloaden/utorrent-handleiding-bittorrent-leren-downloaden.html Vragen kun je natuurlijk altijd stellen Mvg Marciej123 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
svenholtman Geplaatst November 25, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 25, 2010 de handleiding van convertxdvd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 25, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 25, 2010 Top dat je de software wilt kopen. Altijd goed om te doen als je de software veel gebruikt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie