Theedoek Geplaatst November 24, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 24, 2010 Als ik msn wil opstarten, dan doet die het nog goed. Totdat ik met mensen ga praten en reactie terugkrijg dan staat er Windows live messenger werkt niet meer. Iemand een oplossing daarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Trizomu Geplaatst November 24, 2010 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst November 24, 2010 Indien dit de Live Messenger 2011 betreft kan er niet echt een oplossing aan gegeven worden, daar dit een random probleem blijkt te zijn van Live Msn 2011. Dit probleem is reeds verschillende malen aangekaart bij MS, door verschillende organisaties, en die hebben(of zouden) belooft van het probleem te verhelpen. Dit random probleem is specifiek aan de 2011 versie, en zou zich niet voordoen bij oudere versie's, hier is dus niet onmiddelijk een oplossing voor te vinden buiten dan het downgraden. Hoe lang we in de lage landen of Europa gaan moeten wachten op de oplossing is nog niet geweten, zeker op de Nederlandstalige versie. Maar laat ons hopen dat het niet echt lang gaat duren. Ik heb eveneens dat probleem, hoewel ik moet zeggen dat het niet telkens opnieuw is. Soms kan ik ook niet anders dan de web-versie te gebruiken vanuit m'n Live account. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie