Nick1324117094 Geplaatst Juni 4, 2006 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 4, 2006 Wat is een tmp file en hoe kan ik die openen? ook heb ik een sfv file die ik niet kan openen. ik heb wel quikpar maar als ik hem dan open dan krijg ik quickpar? :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast Dusszz Geplaatst Juni 4, 2006 Delen Geplaatst Juni 4, 2006 een tmp is een temporary file, dit zijn zeg maar tijdelijke internet bestanden, dit bestand kun je niet openen, het is zeg maar een soort geheugen steuntje voor je pc om websites sneller te kunnen laden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jezus Geplaatst Juni 10, 2006 Delen Geplaatst Juni 10, 2006 sfv. kan je alleen openen met quickpar. Hij kan controleren of je delen van je download mist of dat er beschadigingen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie