harrieo Geplaatst November 21, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2010 hoi, sinds een paar uren heb ik Spotnet op m'n computer. Het downloaden van het programma ging voorspoedig. Vervolgens selecteerde ik vol verwachting een film om te downloaden. Helaas, het mislukte. Daarna een ander bestand geprobeerd met jammergenoeg hetzelfde resultaat. Is dit gebruikelijk of zijn er tips om dit te voorkomen? Ik ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Wous Geplaatst November 21, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 21, 2010 Wat mislukte er? Graag wat specifieker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Trizomu Geplaatst November 22, 2010 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst November 22, 2010 Spotnet ken ik niet persoonlijk, maar misschien dat u wat heeft aan de volgende link waar u een handleiding kan vinden voor dit progje : http://www.duken.nl/leren-downloaden/spotnet-handleiding-nzb-bestanden-zoeken-en-downloaden-leren-downloaden.html [admin]Graag in het vervolg links gebruiken van onze eigen handleidingen.[/admin] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
harrieo Geplaatst November 22, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 22, 2010 Even m'n probleem wat verduidelijken: Ik heb Spotnet met succes gedownload. Mijn provider is Ziggo met een totaal-pakket abonnement. Nadat ik een film of muziekbestand heb geselecteerd, start het downloaden. Dit wordt helemaal doorlopen. Als het voortgangsbalkje helemaal groen is, verandert de status van "downloaden" naar "mislukt". Vervolgens staat op m'n harde schijf een map met de naam: _FAILED_naam van het gedownloade. In de map staan een NZB-bestand en RAR-bestanden. Twee andere pogingen leiden ook tot mappen die beginnen met de naam _FAILED_... maar deze mappen zijn helemaal leeg. Ik begrijp niet wat ik er aan kan doen. Graag tips! Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Wous Geplaatst November 22, 2010 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 22, 2010 Dit kan komen door een fout in het rar bestand waar het bestand zit ingepakt Quickpar kan zo'n bestand herstellen maar dan moeten er wel .par2 bestanden in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Zombymario Geplaatst November 23, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 23, 2010 Het kan ook zijn dat je bestand wat je download boven de retentie van je nieuwsserver (ziggo dus) is. Ik weet de retentie niet helemaal (ik dacht 25 dagen?) dus kijk ff hoe oud je bestand is en als die oud is (dus zeg maar over de 30 dagen) denk ik dat je hem met je ziggo-server niet binnen kan halen. Als het toch wilt downloaden kan je een payserver nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
harrieo Geplaatst November 23, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 23, 2010 Ha,Bedankt zombymario!Het is inderdaad de retentie: deze is bij Ziggo 30 dagen, maar twee binaries die ik probeerde te downloaden waren ouder. Deel van het probleem is dus opgelost.Ik heb inmiddels ook Quickpar gedownload. Ik heb RAR- en PAR2-bestanden, dus ik zal es kijken of ik kan repareren. Alhoewel, ik dacht dat Spotnet automatisch bestanden repareerde. Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie