Spring naar bijdragen

iphone 4g

VXL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hee DukeN leden,

Ik zou graag een iphone 4g aanschaffen zonder abbonement. Mijn budget hiervoor is ca 300 euro. Tot nu toe heb ik mijn telefoons altijd bij een abbonement gedaan, maar aangezien ik met prepaid goedkoper uit ben wil ik een simlockvrije iphone 4g aanschaffen, eventueel is de desire z ook een mogelijkheid indien deze te krijgen is voor 300 euro zonder simlock.

Ik verwacht niet echt dat er veel te vinden is dat aan mijn eisen voldoet, aangezien ik zelf niks betrouwbaars heb kunnen vinden. Maar ik ben benieuwd.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

iPhone 4 is maar op een manier zo goedkoop te krijgen, en dat is simpelweg iemand zoeken die deze aanbied door middel van de Apple Replacement Methode.

Dit is super illegaal en is dus daarom ook strafbaar in de hele wereld.

Wellicht dat je over 1 jaar de iPhone 4 voor dat bedrag kan vinden, het zelfde geld voor de Desire.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wil niet vervelend overkomen maar dit gaat echt niet lukken voor € 300,- voor € 500,- waarschijnlijk ook nog niet.

Bij <a href="http://www.iphoneservicepoint.nl/"> iPhone ServicePoint </a> gaat ie vanaf € 789 voor 16 GB.

Het spijt me...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oké geen probleem, ik had het eerlijkgezegd ook niet verwacht dat dit mogelijk was, maar ik dacht, ik doe even een poging.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...