nala62 Geplaatst November 20, 2010 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2010 hoi, ik heb een film die ik wil branden, maar ik heb een iso bestand en een mds bestand in de map staan. Ik brand met Nero (7) en deze pakt gewoon het iso bestand en ik heb een goeie film, maar staat er dus een mds bestand bij en ik weet niet of ik deze moet uitpakken, omzetten, helemaal niks mee doen, samenvoegen met het iso bestand( maar hoe). wie kan mij helpen? groetjes :zwaai: :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Trizomu Geplaatst November 20, 2010 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst November 20, 2010 Indien het een ISO bestand betreft moet, of zou, u een iets anders te werk moeten gaan. Je moet het iso bestand inladen in een virtuele lezer 1 van de heel goede is Daemon Tools(dat betalend is, en waarvan een free version van bestaad onder de naam Daemon Tools Lite. De gratis versie kan u hier vinden: http://www.downloadonline.nl/DAEMON-Tools-Lite-Version-4.12.2.html andere versie kan u vinden via TPB of zo(al dan niet legaal) Het is eenvoudig in gebruik en heeft een lage leercurve. Eens je Iso bestand er ingeladen is open je het gewoon door het te verkennen,laat dit open staan.Start daarna u Nero en selecteer wat u denkt nodig te hebben, zoals u normaal zou te werk gaan bij het selecteren van een film om die daarna te branden op Dvd. Er Zijn wel nog andere programma's die hetzelfde of meer doen, al dan niet legaal, maar het uiteindelijk resultaat is idem. Je kan ze zoeken op Google onder bevoorbeeld iso bestanden mounten Deze programma's zijn eveneens handig om bv games te installeren of programma's, die dan ook in iso moeten staan. Om ze later eventueel te branden en gewoon te gaan gebruiken zoals bij een gewone installatie cd-dvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
nala62 Geplaatst November 21, 2010 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 21, 2010 oke bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Trizomu Geplaatst November 21, 2010 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst November 21, 2010 Het is met veel plezier gedaan ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie