Spring naar bijdragen

wifi gebruiken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

goedenavond,

ik plaatsje in mijn vorige topic over problemen over bestanden instaleren van pc>usb naar mijn xperia x10. ik hoor steeds van mensen dat alles van internet moet. ik ga binnenkort abo nemen bij telfort van 300 belmin. ik ga natuurlijk geen internet nemen want dat is echt duur. 6 maanden 2,50= 15 euro+ 18 maanden 10 euro=180 euro!! samen komt het uit op 195 euro. dit is natuurlijk niet zo goedkoop ;). vandaar dat ik zoek naar andere optie, bijvoorbeeld wifi. ik heb thuis geen draadloos router en wil er best een aanschaffen. kunnen jullie me helpen met het zoeken naar een goeie met redelijk snel internet? en natuurlijk zo goedkoop mogelijk. want ik heb begrepen dat je voor wifi een draadloos router thuis nodig hebt om gratis te internetten?

ik hoor het wel.

groetjes :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  43

heb je al internet thuis via de cabel?

zoja koop dan een draadlose router erbij sluit hem aan en je hebt snel internet

wat is je budget meschien kan ik er een vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Bijdragen:  19

ja, ik heb internet thuis via kabel. sneller? hoe dan?

ik heb genoeg geld maar wil er eentje zo goedkoop mogelijk en met redelijk snel internet.

bedankt voor je reactie O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...