peterharing Geplaatst November 15, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 15, 2010 hallo ik probeer al een aantal dagen om een .wad bestand te laten spelen van mijn exhdd,het is mij gelukt om het wad bestand in het wii menu te krijgen maar zodra ik het spel start dan krijg ik een #002 error. daar heb ik een fix voor gevonden maar de fix werkt nog steeds niet met mijn .wad bestand. is het mogelijk om een spel van af het wii menu te laden via de hdd? of kan dit alleen met een bestaande dvd? hopelijk kan iemand mij met dit probleem helpen. Dit betreft een vraag voor de wii. met vriendelijke groet peter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie