robbinjerusalem Geplaatst November 15, 2010 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst November 15, 2010 Hallo allemaal, Ik kan op mijn computer geen één .exe bestand meer openen. Als ik dan dubbelklik op bijvoorbeeld Adobe Reader 9, dan krijg ik de melding: C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\AcroRd32.exe(dit is de titel) Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegansmachtingen voor het item. Tegelijkertijd krijg ik ook een melding van mijn virusscanner(Avira Premium Security Suite) Ik heb XP Home Edition op die computer draaien Alvast Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Mr_PoP Geplaatst December 11, 2010 Bijdragen: 77 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 11, 2010 ik denk eerlyk gezegd niet dat dit met je antivirus te maken heeft. ik heb ook eens iets soortachtig aan de hand gehad. ik had 1 account op mijn Windows 7 home edition en op een of andere manier (vraag me niet hoe) had ik van mezelf bepaalde machtigingen afgenomen. ga eens kijken bij je Windows/configuratiescherm/gebruikersaccount selecteer dan jou gebruikersaccount dan klik je op account type wijzigen en dan zet je dit op administrator ik weet nu niet als dit voor 7 en XP hetzelfde is maar ik heb links een kadertje staan. klik op certificaten voor bestandsversleuteling beheren en je doorloopt de stappen toen ik dit aan de hand had was het hiermee opgelost, ik hoop dat je er wat aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 77
vmyt Geplaatst December 11, 2010 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/08/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 11, 2010 Start de programma's als administrator, dat werkt meestal. Zorg dat je account het administrator account is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
PatrickV94 Geplaatst December 12, 2010 Bijdragen: 603 Waardering: 14 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: September 1, 2022 Delen Geplaatst December 12, 2010 Welke melding geeft je virusscanner? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 603
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie