Spring naar bijdragen

Kan mijn downloads niet vinden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi allemaal,

Ben vanaf gisteren eens aan het Downloaden geslagen, met de hulp van deze website (forum).

Na het lezen van "Leren Downloaden" heb ik Alt.Binz geinstalleerd en mn Ziggo gegevens ingevoerd om te downloaden.

Nu heb ik gister met succes 2x film binnen gehaald.

(nou ja succes... de ene heeft een wachtwoord en de andere is in een wazige taal.... Stupid User Error  ??? )

Na een bericht van Ziggo dat mn datalimit bereikt was, heb ik 2x gratis server toegevoegd:

- Sourcenet

- Mozilla

Binnen halen doet ie weer als een trein, maar hij maakt geen mappen meer aan waar de bestanden in staan?!!! Dat was gister nog wel zo en ik heb dr niks aan veranderd.

Heb "verborgen bestanden" ook ff aangevinkt, maar nee hoor... nergens te vinden.

Wie weet wat er aan de hand is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij zijn die 2 servers niet bedoelt om uit binaire groepen te downloaden. Ze kunnen alleen tekst bestanden kunnen ze posten en halen daarom je download niet compleet binnen. Probeer eens http://just4today.net/ en kijk dan eens of je wel je films binnen krijgt. Let wel op dat het bestand niet ouder dan 10 dagen mag zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Ahhh oke, vond het al in eens erg snel gan dat DL'n  ;D

Maar met Just 4 Today connect ie niet...

Heb de volgende gegevens ingevoerd:

- Name: Just 4 Today

- Address: news.just4today.net

en een vinkje vwb verificatie en daarbij de username en password van de website.

Doe ik iets fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...