Spring naar bijdragen

windows 7 driver probleem

petie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  105
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, :peace:

Ik heb een probleem met mijn computer. Het is alsof ik geen grafische kaart heb. Als ik bij apparaatbeheer-->Besturing voor geluid, video en spelletjes ga krijg ik (zie bijlage). Mijn pc gaat daardoor zeer traag. Vroeger kon ik er fifa 08 op spelen, maar nu lukt het niet. Ik heb met driver checker geprobeert updaten maar het lukt niet. En bij bijlage heb ik er ook een afbeelding over.

Alvast bedankt

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Waarom lukt het niet om met driver checker te updaten? Ik zie dat ie gewoon de driver download? Lukt het installeren niet ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Ik klik op installeren, en er gebeurt niets. Heb het al meerdere keren geprobeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105

• Actief:  

en wat als je bij driver checker eens naar instellingen gaat en kijkt bij : Drivers will be downloaded into this folder.

en ga dan naar die map en zoek je nvidia driver mapje en open de installer kijk dan eens of het werkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  327
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

misschien klinkt het dom, maar probeer gewoon is windows update, meestal vind deze de goede drivers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 327

• Actief:  

misschien klinkt het dom, maar probeer gewoon is windows update, meestal vind deze de goede drivers.

Je zou het kunnen proberen maar volgens apparaatbeheer is het door windows niet ondersteund xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

ik ga de beide eens proberen, ik laat nog iets weten. Hopelijk gaat het lukken.

Post samenvoeging: november 13, 2010, 20:21:53

Ik denk dat ik zelfs die map van nvidea niet heb. Als ik op mijn C-schijf, ga zie die map niet staan, terwijl er op een andere pc gewoon op die c schijf is.  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  63
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Zoals je in het onderwerp vermelde heb, is het een driver probleem..

De vraag is nu, wat is er voor dat probleem gebeurt??

Wat je kan doen is...

Systeem herstel... of je koppelt (neem aan dat het een kaart is) de kaart los en doe het opnieuw in, of in een andere slot.... of probeer te achterhalen welke kaart er in zit (meestal staat dat er wel op) en download de driver (of zoek tussen je spullen naar een driver cdtje).

Lijkt me sterk dat je op de site van NIVIDEA geen driver kan vinden.

Het kan ook zijn dat je kaartje is begeven.... (door aangegeven dat het traag gaat lopen) voor een tientje heb je al een standaardje.

Ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63
  • 3 weken later...

• Actief:  

Ok mensen eindelijk zijn de examens gedaan en kan ik mij weer op mijn computer concentreren. :) Ik heb gisteren mijn pc geforformateerd naar windows XP, want dat is het oroginele versie van deze computer. Ik ben zeer tevreden want nu wordt mijn videokaart wel herkent, en mijn computer gaat bliksemsnel. Maar klein probleem Ik heb geen internetverbinding :(

Computer gegevens:

asus

Modem gegevens:

dlink

Als ik "realtek gbe & fe Ethernet pci-e nic driver" instaleer. krijg ik als een melding van :"the realtek network controller was not found. if deep sleep mode is enabled please plug the cable." Wat moet ik nu doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105

• Bijdragen:  63
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Mij zegt iets van dat je in de bios (bootmenu) iets moet veranderen... iets staat op default in je netwerk...

zoek het na de kerst even uit.. of iemand heeft (een andere) oplossing ;)

Je kan altijd even proberen je netwerk kaart los te koppelen.. pc  aanzetten....endan weer afsluiten.... kaartje opnieuw er in steken... is dat het niet, dit boven proberen/nakijken..

Latersss...  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

• Actief:  

Probleem opgelost :) Het is nogal een oude computer, en was vergeten dat je nog iets apart voor internet moest downloaden. Ik heb gewoon de motherboard moeten installeren dat ik bij aankoop van het computer kreeg :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 105

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...