Spring naar bijdragen

Nieuw per 12 11 10


Gast keverbug

Aanbevolen reactie

Goedemorgen, allemaal. Ik ben Lies en moeder van twee kinderen van 10 en 9 jaar. Ik werk zelf dagelijks met computers zowel zakelijk als privé. Ben 'beginnend' downloader. Gewoon door te proberen ... tot haren uit m'n hoofd trekkend toe lukt het aardig. 

De reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen ligt in het feit dat ik voor mijn (autistische) zoon op zoek ben naar een oplossing aangaande de nieuwste te downloaden NDS-roms voor console Nintendo DS Lite met flash card TTDS.

Picture this: op TV/folders de spelletjes zien en gewend zijn dat mammalief ze ff op je DS zette. Tegenwoordig lukt dit alleen nog met gekraakte versies, die ik na uren surfen soms vind.

Ik wil leren patchen, alleen veel van deze files zijn gedelete op het net. Maar is dit de oplossing? voor errorcode=4  :-[

Ik ga eerst eens op onderzoek in jullie mooie forum en misschien andere "lotgenoten" vinden. Kom ik iets tegen, waarvoor ik een kant-en-klare oplossing weet, ga ik dat zeker melden.

Successen moet je delen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2932
  • Prestatiepunten:  24979
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Welkom bij de club keverbug.

Lotgenoten genoeg hier met de bekende errorcode=4 .

Bij vragen horen we het graag  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...