Gast riessie01 Geplaatst Juni 6, 2005 Delen Geplaatst Juni 6, 2005 Ik heb vandaag The Pacifier gedownload, maar ik mis de cue bestanden, heb alleen de bin bestanden. Wie o wie helpt mij aan de cue bestanden van cd1 en cd2 van deze film? Of een link waar ik ze kan downloaden? Greetz, riessie 01 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dragonfly Geplaatst Juni 20, 2005 Delen Geplaatst Juni 20, 2005 ok, nu zit je effe met een probleem heb je reeds geprobeerd met isobuster? want soms kan je zonder de cue instaat zijn om de film te unpakken http://www.isobuster.com/ gewoon rechtermuisklik op track01/session 01 en dan extract to raw data *.mpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 20, 2005 Delen Geplaatst Juni 20, 2005 Je kan de film wel gewoon op je computer kijken, mbv dtools of alchohol120 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dragonfly Geplaatst Juni 20, 2005 Delen Geplaatst Juni 20, 2005 Als je hem op je computer wilt zien Er bestaan tegenwoordig dvd-spelers die alles kunnen draaien :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 Als je me de namen geeft voor de .bin bestanden, kan ik wel een .cue voor je schrijven, is best makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.