Gast amrodtelrunya Geplaatst November 10, 2010 Delen Geplaatst November 10, 2010 Hallo, wie heeft er ervaring mee om een printer in het netwerk te plaatsen? Ik heb een experia box TG789vn hierop zit een usb aansluiting. Reeds contact gehad met KPN hierover en die zeggen dat het technisch mogelijk is om deze usb te gebruiken voor een printer , maar kpn ondersteunt het niet. Prima, vind ik geen probleem zolang ik maar kan gaan printen met div. ander pc in huis op het netwerk. Wie o wie kan mij uitleggen hoe ik dit moet aansluiten, heb diverse dingen geprobeert maar helaas het lukt nog steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst November 10, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 10, 2010 wat voor besturingssystemen gebruik je welke systeem op jouw pc: welk systeem op de pc waar printer op is aangesloten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast amrodtelrunya Geplaatst November 10, 2010 Delen Geplaatst November 10, 2010 Op mijn laptop gebruik ik windows 7. Draadloos verbonden met de experiabox. Printer is een hp deskjet f2420, all inone printer. Is dit genoeg info? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst November 10, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 10, 2010 een optie die je heb, ik weet niet of je een p heb die 24/7 aan staat? Je kan via usb de printer daar aan koppelen en dan de printer delen. Je kan dan vanaf een andere pc de printer opzoeken en dan printen Helaas heb jou printer geen netwerk aansluiting dus moet die perse op een pc of laptop aangesloten worden en gedeeld. Het enige nadeel van deze manier is dat de pc altijd aan moet staan waar de printer op aangesloten zit om te kunnen printen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
svenholtman Geplaatst November 10, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 10, 2010 maar op welke pc is je printer aangesloten. Als op die pc ook w7 op zit kun je heel eenvoudig een thuisnetwerk maken en de printer delen. heb ik thuis ook, werkt perfect, alleen moet die pc wel aan staan (wat impy zegt). dat is het enige (hele kleine) nadeel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Sugarfree Geplaatst November 10, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 10, 2010 Ik had dus precies dezelfde vraag, ik heb een PC en een laptop met beide Windows Vista, mijn HP Photosmart C4180 All-in-one printer is aangesloten aan mijn PC. Toen Windows XP nog op mijn PC stond, werkte alles maar nu zegt hij dat hij de printer op mijn computer (genaamd BAS) niet kan vinden... Heeft iemand hier een simpele oplossing voor? want ik heb aardig wat gegoogeld, zonder enig resultaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Erwin. Geplaatst November 11, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst November 11, 2010 heb je de printer opnieuw gedeeld en staat de pc ook aan waar je de printer op aangesloten heb? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast amrodtelrunya Geplaatst November 11, 2010 Delen Geplaatst November 11, 2010 Ok, wanneer ik dus binnen het netwerk wil printen moet de printer aangesloten zijn op een pc. Dit is niet mijn opzet, ik wil dus op de router mijn printer aan sluiten, zodat ik niet met mijn laptop vast aan de printer zit. Is het dan ook mogelijk om een printerserver er tussen te plaatsen? Ik heb nog wel een HP Jetdirect 175x External Fast Ethernet Print Server liggen. Hier heb ik geen software bij. Is het dan mogelijk om deze te installeren en dat op deze manier ik ten alle tijde met mijn laptop overal kan printen? Gr.Menno. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Sugarfree Geplaatst November 11, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2010 heb je de printer opnieuw gedeeld en staat de pc ook aan waar je de printer op aangesloten heb? ik snap niet waarom, maar ''Printer Sharing'' stond dus opeens uitgeschakeld Ik heb hem weer aangevinkt en ga het straks even proberen, maar verwacht geen problemen! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie