aelias Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 7, 2010 Hallo, Ik zou graag mijn pc (vista) formatteren omdat er een virus opstaat dat ik helemaal niet wegkrijg. Ik heb wel al enkele pc's geformateerd en eigenlijk was dat helemaal niet moeilijk omdat er telkens een optie bij de computer was 'formatteren' en ik al hersteldiscs gebrand had. Maar mijn eigen pc is al een paar jaar oud en er waren geen cd's bij geleverd ook is er geen mogelijkheid om zelf hersteldisc's te maken. Mijn vraag is nu: als ik nu gewoon mijn c-schijf formateer kan ik dan na het formateren nog mijn pc opstarten om dan opnieuw een besturingssysteem te installeren(ik heb een cd met windows 7 erop). groeten elias. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Releases Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2010 Op het moment dat je nu de Windows 7 cd in de computer zou doen en opnieuw zou opstarten krijg je de mogelijkheid tijdens de installatie van Windows 7 om je C:/ schijf te formateren. Simpelste oplossing. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
aelias Geplaatst November 8, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 8, 2010 Bedankt voor de snelle reactie,Heb het die windows 7 al geinstalleerd op laptop van mijn broer. Toen ik hem instak installeerde hij windows 7 en zette hij alle bestanden die er opstonden in 1 map. Hij deed dit omdat ik een engelstalige windows 7 op een nederlandstalige vista zette denk ik.Dus als ik die map dan verwijder is hij dan ook geformateerd, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Releases Geplaatst November 9, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 9, 2010 Nee, dan heb je enkel de oude bestanden verwijderd. Maar zal voor het gebruik voor de rest niet uitmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie