stefjuh Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst November 7, 2010 Ik heb wat meer onderzoek gedaan en nu weet ik precies wat is zoek. Ik zoek een A/V Receiver waar ik mijn 5.1 computer speakers op een of andere manier kan aansluiten als ik maar echt 5.1 geluid krijg wat ik ook gebruik (xbox, dvd speler ,pc, ipod,tv) . gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
r4dioactivity Geplaatst November 8, 2010 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 8, 2010 Converters zijn er wel, hoe je het aan moet pakken geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
stefjuh Geplaatst November 11, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Auteur Delen Geplaatst November 11, 2010 Ik heb de startpost even wat duidelijker gemaakt. Ik heb tevens al geprobeerd mijn dvd speler via de optical uit van geluidskaart aantesluiten maar dan krijg ik echt heel slecht geluid of alleen uit mijn linkerbox dus ik denk dat een A/V receiver de beste oplossing is. gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie