beppievonk Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 7, 2010 Hoi allemaal Wie kan mij helpen met mijn vraag?/ Ik heb mijn comp, terug moeten zetten naar de fabriekstand . Dat is allemaal prima gegaan hij loopt weer als een tierelier, bittorrent staat er weer op e.d Maar nu als ik wil downloaden via isohunt of piratebay geeft hij alleem maar rode pijltjes aan i.p.v groene..voor de download Welk progamma mis ik ik weet het echt niet meer he maar ja ik ben ook al 46 maar ben gek op gamen films kijken e.d ...... ik wacht op jullie antwoord alvast bedankt :D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Zombymario Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 7, 2010 Die rode pijl betekend dat er een probleem is bij het verbinden bij 1 of meerdere servers. Is niet zo erg en het zou over moeten gaan. Je kan het ook verhelpen door de tracker te updaten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
ActionWaction Geplaatst November 10, 2010 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 10, 2010 Is de port die utorrent gebruikt wel geopend? Zo niet moet je die 'forwarden' of openen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie