Spring naar bijdragen

Harddisk aansluiten op router

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  90
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

mij leek het handig om een externe harde schijf aan te sluiten op mijn router zo dat ik back-ups kan maken van af al mijn computers. Ik wil dus dat alle computers er toegang tot hebben om bestanden op te slaan en te lezen. Nu weet ik niet of ik een harde schijf met een usb aansluiting of met een netwerk aansluiting moet kopen. ik heb als router de speedtouch 780, deze beschikt over een usb aansluiting.

wat raden jullie mij aan? en zo ja wat is een goede?

het hoeft van mij niet compact of mooi te zijn, hij komt gewoon bij de router te staan.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 90
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Die usb functioneert niet als host, je kan er bijv. een oude pc op aasluite die geen netwerkaansluiting heb. Dus wat jij wilt is een netwerk hd (nas), voordeel is dat je dan meteen 1 kunt nemen die ook kan torrenten/usenetten enzo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Wat dacht je van een LaCie Internet Space? Ik heb er zelf een van 1TB en werkt perfect. ;) Je sluit hem gewoon aan op een internetaansluiting en daarnaast is er ook nog een USB-aansluiting op om nog een externe HDD op aan te sluiten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  90
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

oke klinkt leuk. zijn er vergelijkbare schijven als de lacie?

ik heb ook nog een oude pc staan(erg oud hoor! denk aan 256 mb ram) als ik hier een grotere schijf in zet kan ik er dan geen nas van maken? of is het dan verstandiger om even iets meer uit te geven en voor een kleine,stille oplossing te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 90

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...