h1a2c3i4 Geplaatst November 6, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 6, 2010 goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
stefjuh Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst November 7, 2010 Ik weet niet wat je nu precies bedoelt, wil je dat er een samen gesteld word met losse onderdelen of wil je dat we een pc zoeken die je gewoon bij bijv. een mediamarkt kunt kopen? We kunnen je natuurlijk met beide helpen maar dan hebben we wel wat meer informati nodig Bijv. wat voor programma's gebruik je voor je studio, wil je ook nog games kunnen spelen? Of word het alleen om te internetten en voor studio gebruik. Moet er een beeldscherm, muis en toetsenbord bij? Dus graag wat meer informatie.gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
h1a2c3i4 Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 7, 2010 nee hoef geen toetsenbord muis, etc erbij te hebben alleen de pc met goed geluid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Tom Geplaatst November 7, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2010 Als je echt goed geluid wilt, heb je met jouw budget alleen een geluidskaart en een boxensetje. De rest van de pc moet er dan nog omheen komen en dat zal ook minstens zo'n uitgave zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie