Spring naar bijdragen

Headset kopen

Gast darkne0n

Aanbevolen reactie

Gast darkne0n

Ja mensen, ik wil een andere headset.

Doordat mijn draad zo lang is, is het tussen het wiel van me burostoel gekomen en een beetje gescheurt op bepaalde plekken maar nergens helemaal...

Ook werden mijn vrienden op teamspeak de hele tijd gek van mijn echo.

Geen idee hoe het komt, maar als ik dan die channel leavede dan was de echo meteen weg.

Dat zal dan waarschijnlijk ook aan mijn headset liggen..

Dus nu ben ik op zoek naar een headset, met microfoon en stereo geluid, waarmee je goed kan gamen en muziek kan luisteren. ( het liefst wil ik een band aan de bovenkant van me hoofd, anders zit ie over me oren heen en dat zit niet lekker ;) )

Dus weten jullie een handige headset voor gamen en chatten? Plaats je tip dan maar hier  :)

p.s. Hij mag niet meer dan 50 eurie kosten  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goede tip, ik had in batavia stad outlet shopping in lelystad een 5.1 headset gekocht. Dat ding is groot maar zit heerlijk! Lekkere zachten oren en een zachte hoofdband. Hij was 50 euro dacht ik. Dus wel prijzig maar zeker het bedragje waard. (btw met mic maar merkloos denk :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  35

ik heb een paar dagen geleden een Trust USB headset gekocht, kostte 30 euri, perfect ding, alleen hij heeft wel zo een band achter je hoofd, dus je oren kunnen knel komen te zitten (als ze iewat groot zijn :P)

Maar ik moet wel zeggen dat ik er zeer tevreden over ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 38
Gast darkne0n

ik heb een paar dagen geleden een Trust USB headset gekocht, kostte 30 euri, perfect ding, alleen hij heeft wel zo een band achter je hoofd, dus je oren kunnen knel komen te zitten (als ze iewat groot zijn :P)

Maar ik moet wel zeggen dat ik er zeer tevreden over ben!

lol te groot zijn ze niet hoor ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...